söndag 31 maj 2009

Malmön

Idag ska jag och Teresia till Malmön och ta en liten picknick. Vi ska nog inte bada, men det är nästan skönare att bara sitta ner och ta det lugnt och njuta av det vackra vädret. Tyvärr har vi ingen solskyddskräm men så länge man inte sitter i solen för länge så är det nog ingen fara. Men lite bränd blir jag säkert ändå.

Jag har kommit in i en KISS-period nu. Deras musik är så tidlös och passar särskilt bra när sommaren är kommen. Inte konstigt att jag gillat dem ända sedan jag föddes. Det är synd att man inte levde när de var som bäst och när de var mer aktiva. Men men. Jag har ändå lyckats se dem live två gånger.

Adjö!

3 kommentarer:

David sa...

could not agree more XD

Janne sa...

I dag är ett år sedan vi såg KISS.

Tette sa...

Det var underbart mysigt!