fredag 19 juni 2009

Äntligen uppdatering

Jag är verkligen inte snabb på att uppdatera numera. Det kanske beror på att jag gör i stort sett samma saker som jag skrivit om miljoner gånger förut, så det känns meningslöst att sitta vid datorn och upprepa sig varje dag.

Hur som helst! Jag fyllde år i måndags, vilket inte brukar vara något speciellt för mig, men i år var det faktiskt riktigt trevligt. De flesta jag känner kom och hälsade på, och jag och Teresia bjöd på kakor och tårta som vi bakat helt själva. Av Teresia fick jag presentkort hos en massör och en tempurkudde som faktiskt gjort det mycket skönare att sova. Av Malin fick jag en Simpsonsmugg, och lyckat nog var det i samma modell som en mugg jag fått av Teresia tidigare (inte samma motiv dock). Och Teresias föräldrar gav mig en DVD-spelare - det gjorde mig verkligen överraskad! Det var riktigt bra grejer! Men trevligast var nog trots allt att sitta och prata med Teresia, Malin och David så pass länge.

Jag och Teresia har kommit in i en Sims-period igen. Kanske jag redan har nämnt förresten? Skitsamma. Det är kul i alla fall.

Om ett par veckor åker vi på semester i Säfsen. Jag längtar till dess. Det ska bli härligt!

Min praktik på förskolan är förresten över. Det kändes jättetråkigt att sluta där efter tretton veckors praktik. Jag har verkligen fäst mig vid barnen, de är så härliga ibland! Och de som jobbar där är verkligen jättetrevliga! Som tack för allt fick jag ett presentkort på Intersport för 300 kr och ett litet häfte med bilder och lite sånt. Det var en jättefin present.

Nu orkar jag inte skriva mer.

1 kommentar:

Tette sa...

Vad bra att du tycker att det blev en lyckad födelsedag :)
Jag längtar också väldigt mycket tills vi ska åka på semester, det ska bli mysigt!

Vi är simsnördar, det kommer vi alltid att vara.. Våra framtida barn kommer säkert få sina namn efter något som har med sims att göra, haha ;)