tisdag 30 juni 2009

Badat

Det har varit en rolig dag idag. Jag, Teresia, David, Linda, Malin och Jozza var på Krillan och badade idag. Nu är jag i och för sig bränd på hela överkroppen så jag lär få svårt att sova, men det var ändå kul. På eftermiddagen/kvällen har jag och Teresia spelat Sims och tagit det lugnt, och emellanåt försökt svalka av oss.

Imorgon ska vi till Västerås och shoppa lite. Malin ska möjligtvis följa med. Vi får se. Kul ska det bli! Och på söndag åker vi till Säfsen, det går fort. En ordentlig semester är verkligen efterlängtad så det ska bli skönt. Ska ta med en bra bok som jag kan läsa på kvällen när vi är i stugan. Det blir nog en massa bad också. Skoj!

Jag är jävligt trött just nu. Antar att det är värmen... Jag orkar i alla fall inte skriva något mer just nu.

1 kommentar:

Tette sa...

Vi passar inte att se ut som kräftor, vi passar mer som isbjörnar. Eller... brunbjörnar iaf ;)