fredag 1 augusti 2008

Kommentarer

Det är synd att det inte finns en funktion här på blogspot som gör det möjligt att svara på kommentarer (eller så är det synd att jag inte letat ordentligt, om den funktionen redan finns). Hur som helst, många av mina inlägg får ganska smickrande kommentarer och det känns lite dumt att jag inte kan svara på dem. Så därför passar jag på att tacka alla som skriver att jag är duktig, att de kan ställa upp och prata och så vidare. Tack! Det betyder faktiskt ganska mycket att höra sånt [infogar fånig smiley här]

1 kommentar:

Anonym sa...

men åh din idiot, här kommer en smickrande kommentarjävel! svara bara som en egen kommentar så får de som kommenterat väl läsa om kommentarlänksgrejen, daah! eller så svarar du dem IRL, på msn, på bdb, i telefon, genom sms. Allt du behöver säga innan är "Som svar på din kommentar på inlägg blablabla i min blogg: [Svar]" okej? det var väl inte så svårt? sluta va så trög nu, jag orkar inte göra allt åt dig