tisdag 30 september 2008

Låtar...

Nu tänker jag vara tråkig och lägga upp en ny lista på låtar jag gillar, den här gången topp tio:

1. Between the Buried and Me - Selkies: The Endless Obsession
2. Protest the Hero - Blindfolds Aside
3. Between the Buried and Me - White Walls (den kommer alltid vara med, mohaha)
4. Between the Buried and Me - Informal Gluttony
5. Lars Winnerbäck - Timglas
6. Protest the Hero - She Who Mars the Skin of Gods
7. Kiss - Detroit Rock City
8. Lars Winnerbäck - Kom Änglar
9. In Flames - My Sweet Shadow
10. The Calling - Wherever You Will Go

Det var tråkigt. Jag har egentligen fler låtar jag tycker om väldigt mycket just nu, men jag orkar inte skriva upp fler. Det var tillräckligt jobbigt att rangordna 10 stycken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

THE CALLING! JÄVLA BÖG

Anonym sa...

Jaaaa In Flames:D